Napoje energetyczne

Zdrowie A-Z

Artykuły oraz pytania pacjentów i odpowiedzi lekarzy na temat spożywania napojów energetycznych.

Leki powiązane z tematem „napoje energetyczne”

Pytania i odpowiedzi lekarzy w temacie „napoje energetyczne”.

Najnowsze pytania pacjentów
Czy mogę mieć nudności po wypiciu napojów energetyzujących?
Od 2 dni mam nudności i odruchy wymiotne po każdym pokarmie. Pamiętam, że miałem tak wcześniej, ale tylko z samego rana po przebudzeniu. Czy może być to spowodowane piciem dużej ilości energetyków?
Łukasz Blukacz
ginekolog - położnik
Umów wizytę
Przyczyn nudności i wymiotów może być wiele, ale nadmierne spożycie napojów energetycznych (zawierających duże ilości kofeiny, cukru i innych substancji) nawet jeśli nie jest bezpośrednią przyczyną dolegliwości, z pewnością nie jest korzystne ani zdrowe.
Paweł Skoczylas
lekarz, internista, lekarz rodzinny
Umów wizytę
Jeśli po odstawieniu energetyków objawy nie ustąpią - zalecana stacjonarna wizyta lekarska.
Pokaż więcej pytań więcej
e-Recepta Przeziębienie Znajdź lekarza L4 L4