Platforma telemedyczna haloDoctor powstała, aby łączyć lekarzy
z pacjentami z całej Polski.
Dokładamy wszelkich starań, by od strony technicznej nasza platforma była sprawna
i prosta w użyciu.
Jeżeli masz zastrzeżenia co do jakości e-Wizyty, prosimy Cię
o zgłoszenie problemu przez formularz reklamacji e-Wizyty,
który dostępny jest w Portalu Pacjenta
oraz w e-mailu z potwierdzeniem wizyty.
Jak złożyć reklamację?
Wybierz metodę zgłoszenia reklamacji wizyty
Link do reklamacji dostępny
w e-mailu z potwierdzeniem wizyty
Formularz online
w Portalu Pacjenta
Uzupełnij dane wizyty
w formularzu zgłoszenia
Twoja wiadomość zostanie
automatycznie przypisana
do lekarza
Czas na rozpatrzenie
reklamacji przez lekarza
Decyzja lekarza
w sprawie reklamacji
Wybierz wizytę
z listy rozwijanej
Uzupełnij pole
z treścią reklamacji,
Wyślij zgłoszenie,
poczekaj na rozpatrzenie
reklamacji
Decyzja lekarza
w sprawie reklamacji
Co mogę zrobić, jeżeli jestem niezadowolony/a z e‑Wizyty?
Skontaktuj się bezpośrednio z lekarzem w celu wyjaśnienia sytuacji
Wypełnij formularz reklamacji w Portalu Pacjenta
Wypełnij formularz reklamacji, który otrzymasz na adres e-mail po potwierdzeniu wizyty
Wystaw opinię lekarzowi na profilu lekarza w haloDoctor
Kiedy nie możesz reklamować e‑Wizyty?
Jeżeli lekarz podczas konsultacji online zdecydował, że nie ma podstaw do wystawienia L4 lub recepty na lek.
Konsultacja się odbyła, a finalnie do lekarza należy decyzja o zasadności
wystawienia e‑Zwolnienia i e-Recepty.
Kto zwraca środki - lekarz czy platforma haloDoctor?
Nasza platforma pośredniczy w kontakcie, ale umowę zawierasz z konkretnym lekarzem
podczas wypełniania formularza rejestracyjnego. Dlatego po stronie lekarza leży zwrot środków.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj
politykę prywatności.