Obsługa Pacjenta

Dla nas bardzo ważny jest twój komfort

Platforma telemedyczna haloDoctor powstała, aby łączyć lekarzy
z pacjentami z całej Polski. Dokładamy wszelkich starań, by od strony technicznej nasza platforma była sprawna i prosta w użyciu.

Jeżeli masz zastrzeżenia co do jakości e-Wizyty, prosimy Cię
o zgłoszenie problemu przez formularz reklamacji e-Wizyty, który dostępny jest w Portalu Pacjenta oraz w e-mailu z potwierdzeniem wizyty.
Jak złożyć reklamację?
Wybierz metodę zgłoszenia reklamacji wizyty
Link do reklamacji
Link do reklamacji dostępny w e-mailu z potwierdzeniem wizyty
Formularz online
Formularz online w Portalu Pacjenta
Link do reklamacji
Uzupełnij dane wizyty w formularzu zgłoszenia
Uzupełnij dane wizyty
w formularzu zgłoszenia
Strzałka
Twoja wiadomość zostanie automatycznie przypisana do lekarza
Twoja wiadomość zostanie
automatycznie przypisana
do lekarza
Strzałka
Czas na rozpatrzenie reklamacji przez lekarza
Czas na rozpatrzenie
reklamacji przez lekarza
Decyzja lekarza
Decyzja lekarza
w sprawie reklamacji
Link do reklamacji
Wybierz wizytę z listy rozwijanej
Wybierz wizytę
z listy rozwijanej
Strzałka
Twoja wiadomość zostanie automatycznie przypisana do lekarza
Uzupełnij pole
z treścią reklamacji,
Strzałka
Wyślij zgłoszenie, poczekaj na rozpatrzenie reklamacji
Wyślij zgłoszenie,
poczekaj na rozpatrzenie
reklamacji
Strzałka
Decyzja lekarza w sprawie reklamacji
Decyzja lekarza
w sprawie reklamacji
Co mogę zrobić, jeżeli jestem niezadowolony/a z e‑Wizyty?
Kiedy nie możesz reklamować e‑Wizyty?
Jeżeli lekarz podczas konsultacji online zdecydował, że nie ma podstaw do wystawienia L4 lub recepty na lek. Konsultacja się odbyła, a finalnie do lekarza należy decyzja o zasadności wystawienia e‑Zwolnienia i e‑Recepty.
Kto zwraca środki - lekarz czy platforma haloDoctor?
Nasza platforma pośredniczy w kontakcie, ale umowę zawierasz z konkretnym lekarzem podczas wypełniania formularza rejestracyjnego. Dlatego po stronie lekarza leży zwrot środków.