Plamienia po szczepieniu na COVID-19

Mam pytanie, zaszczepiłam sie w trakcie miesiączki. To moja juz 2. dawka, szczepionka Pfizera. Minęło już 9 dni, a ja po tej szczepionce dostałm plamień, po okresie. Nie wiem co myśleć na ten temat? Kiedy to ustąpi? Czy takie plamienia, po szczepionce, moga grozić płodności? 

Jeśli plamienie będzie się utrzymywało lub pojawiało w kolejnych cyklach proszę umówić konsultację ginekologiczną z możliwością wykonania badania ultrasonograficznego. Szczepienie przeciwko COVID-19 nie niesie ze sobą zwiększonego ryzyka zaburzeń płodności.
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
2406
Pytań zadanych
przez pacjentów
5924
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

74
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi