Wypełnij poniższy formularz podając imię, nazwisko oraz adres e-mail.
Pobierz aplikację naszego partnera. Jeżeli korzystasz z urządzenia mobilnego formularz wskaże link do pobrania. W przypadku innych urządzeń link otrzymasz mailem.
Uruchom aplikację i podaj resztę swoich danych. Są konieczne do zmiany lekarza i pielęgniarki POZ.
Rozpocznij darmowy czat z lekarzem POZ w aplikacji.
Darmowe porady lekarza rodzinnego są możliwe w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej, którą zapewnia nasz parter (Jutro Medical). Każdy ubezpieczony pacjent może dwukrotnie w ciągu roku, za darmo, zmienić swojego lekarza POZ. Co więcej, teraz takiej zmiany możesz dokonać w kilka minut bez wychodzenia z domu.
Jeżeli formularz wypełniasz na urządzeniu mobilnym wyświetlą się przyciski kierujące do Google Play i AppStore. Jeżeli formularz wypełniasz na komputerze stacjonarnym lub laptopie, te same linki otrzymasz mailem, aby móc pobrać aplikację na swój telefon. Do ukończenia procesu zmiany POZ konieczne jest zainstalowanie aplikacji naszego partnera (Jutro Medical) i wypełnienie w niej deklaracji zmiany POZ (która pojawi się przy pierwszym uruchomieniu aplikacji).
Rozmowę z lekarzem za pośrednictwem aplikacji możesz przeprowadzić w dowolnym miejscu - konieczny jest tylko dostęp do internetu.
W większości przypadków tak - każda ubezpieczona osoba może dwa razy w ciągu roku kalendarzowego bezpłatnie zmienić lekarza POZ, dopiero trzecia i kolejne zmiany wymagają wniesienia opłaty 80 zł.
Po pierwsze należy wypełnić powyższy formularz - po jego wypełnieniu otrzymasz link do instalacji aplikacji. Następnie należy pobrać aplikację naszego partnera (Jutro Medical), uzupełnić w niej resztę danych osobowych i podpisać deklarację zmiany POZ (rysikiem lub palcem na ekranie smartfona). Reszta dzieje się automatycznie.
Standardowe godziny pracy lekarzy rodzinnych to 8-18 (od poniedziałku do piątku). W wyjątkowych sytuacjach lekarz może obsłużyć pacjentami poza tymi godzinami.
e-Wizytę możesz rozpocząć w ciągu kilku minut po instalacji aplikacji. W pierwszej kolejności musisz uzupełnić swoje podstawowe dane osobowe i zdrowotne. Tuż po tym możesz od razu rozpocząć czat online z lekarzem (klikając w przycisk "Kontakt z lekarzem") - przeciętny czas oczekiwania na odpowiedź lekarza to 10 minut.
Nasza platforma umożliwa zmianę obecnej placówki POZ na nowoczesną, dostępną onine i realizującą teleporady.
Zyskujesz:
Serwis halodoctor.pl nie jest placówką medyczną. Usługi zdrowotne świadczone są przez partnerów serwisu - podmioty lecznicze, posiadające kontrakt z NFZ.
*Gwarantowana dostępność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18, w pozostałych godzinach – w zależności od dostępności lekarza.