Nawrót nerwicy w trakcie brania sertraliny, co robić?

W trakcie brania leku sertraliny wróciła do mnie nerwica gdy zmniejszałem dawkę do 25mg. Gdy znów wróciłem do 50 mg, to troszkę było lepiej, ale nie tak jak przed próbą zmiany dawki na mniejszą i ogólnie od tego czasu mam zawroty głowy i uczucie niepokoju, a wcześniej takich objawów nie miałem. Czasem się zdarzą lekkie bóle głowy, a do lekarza mam dopiero 11 września. Wytrzymam ten czas, ale mam czym się martwić? Dodam, że mam fenyloketonurię. Czy te zawroty głowy mogą być z tym związane? Dodam też że niestety dużo czasu spędzam przed ekranem.

konieczna konsultacja psychiatryczna
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
2413
Pytań zadanych
przez pacjentów
5970
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

74
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi