Staramy się o drugie dziecko. Co może być przyczyną tych upławów?

5 sierpnia miałam operację na żylaki kończyny dolnej. Miesiączkę powinnam dostać 8 sierpnia a dostałam w dniu operacji. Po operacji zaczęliśmy starać się o drugie dziecko. Kolejna miesiączka była 16 września następna 19 października. Tydzień po miesiączce mam upławy zabarwione krwią a czasami takie jak ostatniego dnia miesiączki. Dodam, że druga ciążę poroniłam. Co może być przyczyną tych upławów?
Dzień dobry,
Czy stosuje Pani aktualnie jakieś leki? Niektóre leki mogą być przyczyną takich zaburzeń. Sugeruję umówienie wizyty ginekologicznej, szczegółowe badanie i dokładne omówienie stosowanych przez Panią leków. Proszę zabrać ze sobą dotychczasową dokumentację medyczną.
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
333
Pytań zadanych
przez pacjentów
320
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

32
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi