Silne skutki uboczne po furaginie, czy kontynuować przyjmowanie?

Po furaginie silne skutki uboczne, czy kontynuować? Po 2 tabletkach uczucie jakby się miało zaraz umrzeć, 2 farmaceutów powiedziało żeby to przeskoczyć i brać dalej bo nie ma nic innego. Na ulotce napisane żeby nie brać w takim przypadku. Proszę o pomoc bo żurawina, zioła i witamina c pomagają tylko doraźnie.

Proszę zgłosić się do lekarza, w oparciu m.in. o szczegółowy wywiad wdroży odpowiednie leczenie (być może są wskazania do antybiotykoterapii).
Proszę się zgłosić do lekarza, który na podstawie wywiadu podejmie decyzję o dalszym leczeniu.
Proszę Odstawić lek, następnie zgłosić się do lekarza na badanie
należy wykonać badanie ogólne moczu i posiew moczu i włączyc odpowiednie leczenie
proszę wykonac badanie moczu i na podstwie wyniku włączyć leczenie
Zalecana konsultacja lekarska celem włączenia właściwego leczenia.
Należy lek odstawić i zgłosić się do lekarza.
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
2396
Pytań zadanych
przez pacjentów
5825
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

74
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi