Problem z połykanie pigułek - czy ma wpływ na skuteczność antykoncepcji?

Mam 18 lat, biorę tabletki antykoncepcyjne (pierwszy miesiąc), niestety mam problem z połykaniem tabletek nawet tak malutkich, za każdym razem rozpuszczała ona mi się w buzi całkowicie, nie połykałam jej w całości. Czy ma to wpływ na skuteczność antykoncepcji? Czy może być ona znacznie zmniejszona w takim przypadku?
może mieć
Tak, może mieć to wpływ na skuteczność. Proszę omówić z ginekologiem inne metody antykoncepcji.
Tak, może.
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
1267
Pytań zadanych
przez pacjentów
4310
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

62
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi