Miesiączka tydzień wcześniej, czy przyczyną może być wyrwanie zęba?

Stosuję od ponad roku plastry evra, w czwartek 7.10 nakleiłam 3 plaster, a dzisiaj w niedzielę dostalam okres. W zeszły poniedziałek byłam u dentysty wyrwać ząb i brałam antybiotyk, czy to może być powodem wystąpienia okresu tydzień wcześniej? I kiedy mam nakleić nowy plaster?

Ból, stres, gorączka i niektóre leki mogą zaburzyć rytm krwawień nawet podczas stosowania antykoncepcji hormonalnej. W razie wątpliwości proszę umówić wizytę ginekologiczną lub teleporadę i ustalić dalsze postępowanie.

Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Dziękujemy
Twoje pytanie zostało wysłane. Nasi specjaliści udzielają odpowiedzi zwykle do kilkunastu godzin od zadanego pytania. Wszystkie odpowiedzi zostaną wysłane na adres e‑mail, który podałeś w formularzu.
lub Umów się na konsultację
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Potrzebujesz specjalistycznej porady, recepty, zwolnienia lekarskiego (L4) lub skierowania umów konsultację online. Konsultacja lekarska online w 15 minut bez wychodzenia z domu z Receptą na twój telefon.
Nasi specjaliści Jak to działa? Recepta online
3579
Pytań zadanych
przez pacjentów
8548
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

100
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi