Jak długo utrzymują się skutki uboczne po szczepieniu na COVID-19?

Wczoraj po szczepieniu preparatem pfizer covid 19 po około 3 minutach od szczepienia skoczyło mi ciśnienie do 180 oczywiście do poczekalni wpadli lekarze i kazali mi się położyć na zabrali mnie na salę gdzie zrobiłem się biały jak mleko ciśnienie skakało w granicach 160 - 120 przez około godzinę, kiedy ciśnienie się ustabilizowało zostałem odesłany do domu, gdzie zaczęły się zawroty głowy na tyle silne, że nie mogłem ustać na nogach, które trwają już 24 godziny. Jest to pierwsza dawka preparatu pfizer, ile te objawy mogą się utrzymywać?

Brak odpowiedzi

Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
2406
Pytań zadanych
przez pacjentów
5924
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

74
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi