Czy ból głowy może być połączony z występowaniem zakrzepicy po szczepieniu?

1,5 tygodnia temu szczepiłam się preparatem AstraZeneca (2 dawka). Mam 27 lat, brak chorób współistniejących, nie przyjmuję żadnych leków. Od 3 dni boli mnie głowa (wcześniej się nie zdarzały takie bóle). Czy jest to niepokojący objaw w kontekście możliwości wystąpienia zakrzepicy po szczepieniu? Czy powinnam wykonać jakieś badania laboratoryjne, które mogłyby pomóc w diagnozie?

Brak odpowiedzi

Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
1787
Pytań zadanych
przez pacjentów
5082
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

67
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi