Czy ból głowy, katar, odkrztuszanie flegmy jest normalnie po leku na zapalenie zęba?

Lekarz przepisał mi lek, który miałam przyjmować 3 razy dziennie na zapalenie ósemki przed ekstrakcją. Po 3 dniach stosowania miałam katar, żółtą flegmę z odkrztuszaniem i ból głowy. Wzięłam do tego antybiotyk i inne leki, ale nie mogłam iść na ekstrakcję zęba. Po tygodniu stomatolog znowu kazał mi brać ten sam lek i objawy się powtórzyły. Czy to jest normalne? Zdaniem lekarza nie powinno się dziać coś takiego i stwierdził, że nie może dać mi innego leku na ten ząb.

Brak odpowiedzi

Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
2406
Pytań zadanych
przez pacjentów
5924
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

74
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi