Czy angina mogła wrócić podczas brania antybiotyku?

W poprzednim tygodniu w czwartek zacząłem mieć problemy z przełykaniem. W piątek zgłosiłem się do lekarza i dostałem skierowanie do szpitala na laryngologię. Pani Doktor zdziwiona ze względu na brak innych oznak (chociażby gorączki itp) po zbadaniu stwierdziła ostre zapalenie migdałków oraz przepisała antybiotyk. Wczoraj myślałem, że wreszcie się skończyło, bo zacząłem czuć, jak powoli przechodziło. Dziś obudziłem się z jeszcze bardziej powiększony migdałem, wydaje mi się, że w innym miejscu. Tak jakby angina zaczęła się na nowo. Co to może oznaczać? Dodam, że znowu nie mam gorączki. Antybiotyk już się kończy. Czy to mogło nawrócić przez otwarte okno?

Brak odpowiedzi

Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
1785
Pytań zadanych
przez pacjentów
5082
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

67
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi