Co zrobić w przypadku wystąpienia skutków ubocznych po szczepieniu?

W środę mija tydzień odkąd zaszczepiłam się szczepionką Johnson&Johnson. Przez dwa pierwsze dni po szczepieniu męczyła mnie gorączka, dreszcze, ból ręki, mięśni. Teraz od 3 dni mam zawroty głowy i przy większym wysiłku typu nawet długie spacery ciężko mi się oddycha i muszę stanąć żeby wziąć głębszy oddech bo mam wrażenie że zaraz się udusze. Co z tym zrobić? Czy to minie? Ciężko funkcjonuje się z tym na co dzień.

Wybrać się do lekarza rodzinnego na badanie osobiste.
Zalecana stacjonarna konsultacja lekarska.
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
2412
Pytań zadanych
przez pacjentów
5941
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

74
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi