Czy mogę odczuwać ból jajnika podczas przyjmowania antykoncepcji?

Zaczęłam przyjmować drugie opakowanie tabletek antykoncepcyjnych. Na drugi dzień po przyjęciu pierwszej tabletki z bolał mnie prawy jajnik. Od tego czasu minęły jakieś 2-3 dni i czuję bóle w podbrzuszu. Czy tak może się zdarzać, czy lepiej udać się do ginekologa? Przy pierwszym opakowaniu nie miałam żadnych bóli.

Proszę umówić wizytę ginekologiczną z badaniem usg celem wykluczenia ewentualnych zmian w obrębie jajnika.
Proszę umówić się na kontrolna wizytę ginekologiczną.

Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Dziękujemy
Twoje pytanie zostało wysłane. Nasi specjaliści udzielają odpowiedzi zwykle do kilkunastu godzin od zadanego pytania. Wszystkie odpowiedzi zostaną wysłane na adres e‑mail, który podałeś w formularzu.
lub Umów się na konsultację
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Potrzebujesz specjalistycznej porady, recepty, zwolnienia lekarskiego (L4) lub skierowania umów konsultację online. Konsultacja lekarska online w 15 minut bez wychodzenia z domu z Receptą na twój telefon.
Nasi specjaliści Jak to działa? Recepta online
3556
Pytań zadanych
przez pacjentów
8512
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

99
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi