Uzależnienie od morfiny i objawy odstawienia

Jestem na detoxie od opiatów. Uzależnienie morfinowe. Gdzie mają mnie oczyścić i niwelować objawy odstawienia? Zacząłem odczuwać zwiększone objawy odstawienia, mianowicie: lęki, drżenia mięśni, skurcze mięśni, podwyższone ciśnienie krwi, zwiększona częstotliwość pracy serca, bóle ciała, drżenie rąk, duży dyskomfort fizyczny. Objawy nasilone nastąpiły po odstawieniu clonazepamu, którego to odstawiano mi stopniowo. W związku z sytuacją, mój lekarz prowadzący zlecił podanie iniekcji domięśniowej. Niestety nie poinformowano mnie co to za substancja. Po zapytaniu również nie otrzymałem konkretnej odpowiedzi. Teraz pytanie do Was, drodzy lekarze. Co to mógł być za lek? Pytanie jest stąd, że lubię wiedzieć jaki specyfik przyjmuje do swojego organizmu. Czuję się wtedy bezpieczniej. Płyn był niemalże przezroczysty, minimalnie mętny. Zdawał się być również nieznacznie gęsty. Otrzymałem go w dawce około 4 ml.

Nie ma możliwośći zgadnięcia nazwy preparaty po opisie jego wyglądu
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
2412
Pytań zadanych
przez pacjentów
5941
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

74
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi