Czy torbiel jajnika mógł się powiększyć?

Lekarz zmienił mi plastry antykoncepcyjne na tabletki, ponieważ wykrył u mnie torbiel. Pierwszy miesiąc po stosowaniu tych tabletek nic specjalnego się nie działo, za to w drugim miesiącu brania zaczęły mnie kłuć jajniki i boleć piersi. Chciałabym zapytać czy jest to normalne, czy ten torbiel mógł się po prostu powiększyć? Wizytę u lekarza mam dopiero za dwa tygodnie i dlatego czuję niepokój.

Tak, jest to możliwe. Należy jednak wykonać badanie ultrasonograficzne, aby to potwierdzić. Proszę spróbować umówić wcześniejszy termin wizyty jeśli pojawiły się dodatkowe dolegliwości.
Wskazana konsultacja u lekarza prowadzącego wraz z USG tv
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
2406
Pytań zadanych
przez pacjentów
5901
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

74
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi