Zapytaliśmy naszych pacjentów, jak oceniają porady lekarskie na haloDoctor. Z raportu wynika, że 90% pacjentów jest zadowolonych z usług lekarzy i zdecydowanie poleca naszą platformę do teleporad.
Regularne przeprowadzanie badań satysfakcji pozwala na dbanie o relacje ze swoimi klientami. Dla haloDoctor są to pacjenci. Bardzo ważne jest, by nie tylko sama aplikacja była prosta w użyciu i przyjazna użytkownikowi, ale by jakość usługi i obsługa pacjenta były na najwyższym poziomie.
Pacjent to szczególny rodzaj klienta, gdyż dbanie o swoje zdrowie jest jedną z najważniejszych rzeczy w życiu. W haloDoctor staramy się nie być tylko dostawcą oprogramowania telemedycznego, który jest pośrednikiem pomiędzy lekarzem a pacjentem. Chcemy ułatwić kontakt z lekarzem i jednocześnie dbając o komfort pacjenta decydującego się na usługi telemedyczne.
Opinie pacjentów o teleporadach w haloDoctor:
haloDoctor to najbardziej intuicyjna platforma do teleporad z jaką miałem do czynienia. W prosty i łatwy sposób umówiłem się na wizytę
Chętnie korzystam z konsultacji lekarskich w haloDoctor, bo mam łatwy dostęp do wielu specjalistów
Przekonałem się do teleporad dzięki uzyskaniu szybkiej pomocy kardiologa, na którego w swoim ośrodku musiałbym długo czekać na wizytę
Telemedycyna w Polsce rozwinęła się dopiero w dobie pandemii koronawirusa, a więc w szczególnie trudnym czasie dla każdego. Dlatego przyjazna wizualnie strona, bezproblemowa rezerwacja szybkiego terminu u specjalisty, wysokiej jakości e-Wizyta - to są jedne z podstawowych wyznaczników dobrze prowadzonej “poradni online”.
Platforma haloDoctor oferuje usługi w systemie 24/7, nawet w weekendy i święta. Chcemy, by pacjent miał dostęp do specjalistów w każdym momencie i mógł porozmawiać z danym lekarzem tak jak chce - przez wideoczat, czat bądź telefon.
Usługi telemedyczne nie mają na celu wyparcia tradycyjnej wizyty lekarskiej. Są sytuacje w których konsultacja w gabinecie jest obowiązkowa - dotyczy to przede wszystkim badania fizykalnego pacjenta czy pobrania materiału do badania.
W przypadku, w którym pacjent pilnie potrzebuje wizyty, brakuje mu e-Recepty na lek, który bierze na stałe czy np. potrzebuje antykoncepcji hormonalnej bądź awaryjnej - może wybrać opcję konsultacji online.
Dostępność naszych lekarzy, wybór specjalizacji i sprawność konsultacji lekarskiej były jedną z rzeczy, na które nasi pacjenci zwracali uwagę w ankiecie satysfakcji:
Szybka wizyta, bez kolejek
Konkretna i sprawna konsultacja
Szybki dostęp do wizyty
Łatwy i szybki sposób w dostępie do lekarza - specjalisty
Dostępność i nowoczesność lekarza
Szybka możliwość konsultacji. Szeroki wachlarz specjalistów
Szybkie wystawienie recepty
Podejście lekarzy do pacjentów, ich wyrozumiałość, wyczucie i profesjonalizm są jednymi z aspektów, które często przewijają się w wynikach naszej ankiety. Podczas udzielanych teleporad w haloDoctor pacjenci w 98,4% przypadkach podkreślali punktualność odbywanych konsultacji lekarskich.
Poniżej prezentujemy przykładowe wypowiedzi dotyczące jakości usługi i podejścia lekarzy:
Profesjonalizm
Lekarz, szybki kontakt i empatia
Kompetencje, punktualność, kultura osobista
Chęć pomocy pacjentowi
Szybka, miła i konkretna pomoc. To mi bardzo odpowiada
Sposób porady i podejście lekarza
Empatia lekarza na moje schorzenia, pozytywne nastawienie
Zdecydowana większość pacjentek, które umawiały wizytę w celu uzyskania e-Recepty na antykoncepcję hormonalną bądź awaryjną, była zadowolona z możliwości konsultacji lekarskiej online. Szczególnie w przypadku antykoncepcji awaryjnej to czas gra kluczową rolę, gdyż tabletkę “dzień po” trzeba przyjąć maksymalnie 48h bądź 72h po odbytym stosunku, zależnie od rodzaju tabletki.
Nasze pacjentki tak oceniły jakość e-Wizyt związanych z antykoncepcją awaryjną:
Jestem bardzo zadowolona z konsultacji
Wspaniały serwis
Polecam serwis i lekarzy. W szczególności dr Łaźniaka
Szybko i działa
Szybki dostęp do wizyty
Szybkość
Szybki kontakt ze strony lekarza, rozwiązanie problemu
Rzetelność i szybkość w wysłaniu recepty
Wskaźnik NPS wyniósł 85,2 a średni wynik ocen platformy to 9,55 na 10. Mniej niż co dwudziesty pacjent ocenił negatywnie świadczone teleporady. Tak wysoki wskaźnik NPS świadczy o bardzo wysokim zadowoleniu pacjentów i wysokiej jakości świadczonych usług.
Wysoki wynik badania pokazuje, że dzięki dzięki profesjonalnemu i empatycznemu podejściu lekarzy i świadczeniu pomocy na wysokim poziomie, ankietowani pacjenci byli w bardzo dużym stopniu skłonni polecać konsultacje lekarskie online swojej rodzinie i znajomym.
“Przeprowadzone badanie NPS pokazało, że nasza platforma telemedyczna cieszy się nie tylko dużą popularnością, ale jest postrzegana jako godna polecenia. Jako haloDoctor chcemy kojarzyć się z bezpieczeństwem, wysokiej jakości usługą i szybkimi terminami wizyt, dlatego po każdej wizycie pacjent ma możliwość jej ocenienia” - stwierdza Rafał Piszczek, CEO Medfile S.A. (haloDoctor).
Serwis HaloDoctor ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej. W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem. Jeśli jesteś chory, potrzebujesz konsultacji lekarskiej, e‑Recepty lub zwolnienia lekarskiego umów wizytę teraz. Nasi lekarze są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę!