Czy po szczepieniu Pfizer może powstać zespół Sjögrena?

Czy u osoby z symptomami bielactwa będącej ozdrowieńcem po COVID-19 może powstać zespół Sjögrena po podaniu pierwszej dawki Pfizer? Jakiej specjalizacji lekarz powinien prowadzić pacjenta z takimi dolegliwościami?

Do reumatologa.
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
1800
Pytań zadanych
przez pacjentów
5082
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

67
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi