Ewa Kwiatkowska
Numer PWZFz: 43469, Magister Fizjoterapii
Rejestr Podmiotów Wykonujących działalność Leczniczą - Nr Księgi 000000208854, Oznaczenie organu: F-01 - Indywidualna Praktyka Fizjoterapeutyczna
Absolwentka Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Poradnictwo Żywieniowe i Dietetyczne warszawskiej SGGW. Dyplomowana Terapeutka Integracji Sensorycznej i Terapii ...
Ewa Kwiatkowska
Numer PWZFz: 43469, Magister Fizjoterapii
Rejestr Podmiotów Wykonujących działalność Leczniczą - Nr Księgi 000000208854, Oznaczenie organu: F-01 - Indywidualna Praktyka Fizjoterapeutyczna
Absolwentka Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Poradnictwo Żywieniowe i Dietetyczne warszawskiej SGGW. Dyplomowana Terapeutka Integracji Sensorycznej i Terapii Ręki pracująca przez lata przy warszawskich poradniach psychologiczno- pedagogicznych. Ma na koncie szereg kursów zarówno w zakresie fizjoterapii jak i integracji sensorycznej. Ukończyła roczne szkolenie w zakresie pracy z dzieckiem autystycznym i z zespołem Aspergera. W swojej pracy kieruje się zasadą, że wspomagając rozwój dziecka już od wczesnych lat, jesteśmy w stanie zapobiec poważnym zaburzeniom w późniejszym czasie i tylko wielokierunkowe działanie przynosi zadowalające efekty. Jako fizjoterapeuta pracuje z niemowlętami, pomagając im odnaleźć prawidłową ścieżkę rozwoju.
Na co dzień mama trójki radosnych maluchów i miłośniczka aktywności fizycznej.
Zuzanna Oliljan-Gruszczyńska
Numer PWZFz: 51021, Magister Fizjoterapii
Absolwentka Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, terapeutka koncepcji PNF oraz FITS, a także dyplomowana terapeutka Integracji Sensorycznej oraz Terapii Ręki. Interesuje się metodami przeciwdziałającymi oraz zapobiegającymi powstawaniu i pogłębianiu się wad postawy u dzieci oraz rozwojem i gotowością szkolną dziecka. Wyznaje zasadę, że poprzez podjęte w odpowiednim czasie, systematyczne spotkania terapeutyczne można osiągnąć pożądane efekty. Ponadto terapia Integracji Sensorycznej umożliwia wykorzystanie wielozmysłowej stymulacji, tak potrzebnej w dzisiejszych czasach. Prywatnie mama trzech "żywych sreber", więc nie obce są jej wszelkie uroki codzienności.
Karolina Bentyn-Budna
Neurologopeda, instruktor rekreacji-ruchowej Ukończyła Polonistykę i Logopedię na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe z Neurologopedii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Doświadczenie zaczęła zdobywać już w trakcie studiów na stażu w prywatnej poradni psychologiczno-pedagogicznej w Warszawie. Pracowała w placówkach integracyjnych, przedszkolach oraz ośrodkach z dziećmi z rozmaitymi zaburzeniami mowy, komunikacji i rozwoju. Jest zwolenniczką stwierdzenia, że logopedia jest nauką interdyscyplinarną i nie może ograniczać się jedynie do ćwiczeń buzi i języka. Dlatego w codziennej pracy zawsze stosuje różne metody terapeutyczne i współpracuje z innymi specjalistami, aby zapewnić jak najlepszą pomoc. W pracy z dziećmi często wykorzystuje ruch oraz możliwość angażowania wszystkich zmysłów, dla osiągnięcia jak najlepszych efektów terapeutycznych. Oprócz logopedii prowadzi zajęcia taneczne.
Ewa Kwiatkowska
Numer PWZFz: 43469, Magister Fizjoterapii
Rejestr Podmiotów Wykonujących działalność Leczniczą - Nr Księgi 000000208854, Oznaczenie organu: F-01 - Indywidualna Praktyka Fizjoterapeutyczna
Absolwentka Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Poradnictwo Żywieniowe i Dietetyczne warszawskiej SGGW. Dyplomowana Terapeutka Integracji Sensorycznej i Terapii ...
Ewa Kwiatkowska
Numer PWZFz: 43469, Magister Fizjoterapii
Rejestr Podmiotów Wykonujących działalność Leczniczą - Nr Księgi 000000208854, Oznaczenie organu: F-01 - Indywidualna Praktyka Fizjoterapeutyczna
Absolwentka Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Poradnictwo Żywieniowe i Dietetyczne warszawskiej SGGW. Dyplomowana Terapeutka Integracji Sensorycznej i Terapii Ręki pracująca przez lata przy warszawskich poradniach psychologiczno- pedagogicznych. Ma na koncie szereg kursów zarówno w zakresie fizjoterapii jak i integracji sensorycznej. Ukończyła roczne szkolenie w zakresie pracy z dzieckiem autystycznym i z zespołem Aspergera. W swojej pracy kieruje się zasadą, że wspomagając rozwój dziecka już od wczesnych lat, jesteśmy w stanie zapobiec poważnym zaburzeniom w późniejszym czasie i tylko wielokierunkowe działanie przynosi zadowalające efekty. Jako fizjoterapeuta pracuje z niemowlętami, pomagając im odnaleźć prawidłową ścieżkę rozwoju.
Na co dzień mama trójki radosnych maluchów i miłośniczka aktywności fizycznej.
Zuzanna Oliljan-Gruszczyńska
Numer PWZFz: 51021, Magister Fizjoterapii
Absolwentka Wydziału Rehabilitacji Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, terapeutka koncepcji PNF oraz FITS, a także dyplomowana terapeutka Integracji Sensorycznej oraz Terapii Ręki. Interesuje się metodami przeciwdziałającymi oraz zapobiegającymi powstawaniu i pogłębianiu się wad postawy u dzieci oraz rozwojem i gotowością szkolną dziecka. Wyznaje zasadę, że poprzez podjęte w odpowiednim czasie, systematyczne spotkania terapeutyczne można osiągnąć pożądane efekty. Ponadto terapia Integracji Sensorycznej umożliwia wykorzystanie wielozmysłowej stymulacji, tak potrzebnej w dzisiejszych czasach. Prywatnie mama trzech "żywych sreber", więc nie obce są jej wszelkie uroki codzienności.
Karolina Bentyn-Budna
Neurologopeda, instruktor rekreacji-ruchowej Ukończyła Polonistykę i Logopedię na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe z Neurologopedii w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Doświadczenie zaczęła zdobywać już w trakcie studiów na stażu w prywatnej poradni psychologiczno-pedagogicznej w Warszawie. Pracowała w placówkach integracyjnych, przedszkolach oraz ośrodkach z dziećmi z rozmaitymi zaburzeniami mowy, komunikacji i rozwoju. Jest zwolenniczką stwierdzenia, że logopedia jest nauką interdyscyplinarną i nie może ograniczać się jedynie do ćwiczeń buzi i języka. Dlatego w codziennej pracy zawsze stosuje różne metody terapeutyczne i współpracuje z innymi specjalistami, aby zapewnić jak najlepszą pomoc. W pracy z dziećmi często wykorzystuje ruch oraz możliwość angażowania wszystkich zmysłów, dla osiągnięcia jak najlepszych efektów terapeutycznych. Oprócz logopedii prowadzi zajęcia taneczne.