STUDIA:
- studia magisterskie Psychologia, specjalizacja: psychologia kliniczno-wychowawcza dzieci i młodzieży, Uniwersytet Gdański, 2001;
- dr nauk społecznych w zakresie psychologii, Uniwersytet Gdański, 2015;
- studia podyplomowe Logopedia, Uniwersytet Gdański, 2002;
- studia podyplomowe Neurologopedia, Uniwersytet Gdański, 2015;
- studia podyplomowe Terapia Pedagogiczna, WSSE, 2004;
- studia podyplomowe Zarządzanie Oświatą, PSW 2016;
KURSY I SZKOLENIA:
- szkolenie z zakresu psychoterapii przygotowujące do egzaminu certyfikacyjnego Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, Syntonia, w trakcie;
- kurs kwalifikacyjny „Pedagogiczny”, OUPiS, 2004;
- kurs kwalifikacyjny „Oligofrenopedagogika”, OUPiS, 2004;
- kurs doskonalenia zawodowego nauczycieli „Dysleksja rozwojowa – teoria, diagnoza, terapia”, Polskie Towarzystwo Dysleksji, 1999;
- kurs licencyjny „Metoda Dobrego Startu”, Polskie Towarzystwo Dysleksji, 1999;
- „Kiedy lęk z przeciwnika staje się sprzymierzeńcem – dziesięć kroków terapii lęku”, Ośrodek Szkoleniowy Pracowni MM, 2021;
- „Wprowadzanie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością” (stopień I i II) – Centrum Rozwoju Porozumiewania GADATEK, 2020;
- „Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach” (stopień I), Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, 2019;
- „Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mowy z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną” (stopień I i II), Fundacja Wsparcia Osób z Zaburzeniami Komunikacji Między Słowami, 2019;
- „Integracja odruchów ustno-twarzowych”, MISM, 2019;
- „Terapia jąkania dzieci szkolnych”, Fundacja Fonia, 2018;
- „Karmienie terapeutyczne – podstawowe cele i zasady usprawniania funkcji oralnych związanych z przyjmowaniem pokarmów”, ACEdukacja, 2015;
- „Zaburzenia komunikacji językowej a specyficzne trudności w uczeniu się”, 2014;
- „Rozwijanie mowy u dzieci z zaburzeniem autystycznym”, Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka – Polskie Towarzystwo Dysleksji, 2012;
- „Dwa modele skutecznej komunikacji w pracy nauczyciela”, Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka, 2012;
- „Komunikacja nie przemocy JĘZYK ŻYRAFY”, CEN, 2007;
- „Zarządzanie konfliktem w szkole”, Ośrodek Psychologiczno-Pedagogiczny RAZEM, 2002;