Słony posmak, ból oczu i głowy - skutki lekarstw czy covid?

Dobry wieczór,
przez 2 tygodnie odczuwam słono w buzi i bolą mnie oczy, do tego dochodzi od czasu do czasu silny ból głowy nad oczami. Jestem po lutowej operacji usunięcia tarczycy. Obecnie biorę: Letrox 100 1xd oraz Calperos 1000 1xd. Czy to mogą być skutki pośrednie brania lekarstw czy covid?
Może wykonać jakieś badania morfologii? W sierpniu byłam u endokrynologa wyniki pod kontrolą. Ciśnienie dobre.
Pozdrawiam
Opisane przez Panią objawy nie są charakterystyczne dla infekcji COVID-19 - bardziej wskazują na zapalenie zatok. Proszę wykonać pełną morfologię, OB, CRP i skontaktować się ze specjalistą.
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
333
Pytań zadanych
przez pacjentów
320
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

32
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi