Kolagen rybi a podrażnienie żołądka

Około 3 tygodni temu doszło u mnie do podrażnienia/zapalenia przewodu pokarmowego. W tym celu został mi przepisany lek z grupy IPP, który za kilka dni kończę. Na ten moment wszystko wróciło do normy. Moje pytanie, czy suplement typu kolagen rybi do rozpuszczenia w wodzie (z witaminą C oraz cynkiem) może podrażnić żołądek lub zaszkodzić mi w obecnej sytuacji?
Pytanie, po co suplement?
Tak, może.
tak
tak
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
1247
Pytań zadanych
przez pacjentów
4272
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

61
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi