Kiedy zacząć kolejny blister pigułek antykoncepcyjnych po kilkudniowej przerwie?

Brałam tabletki antykoncepcyjne i miałam 7-dniową przerwę. Niestety byłam na wyjeździe, zapomniałam tabletek i kolejny blister zaczęłam brać 3 dni po wyznaczonym terminie. Skończyłam ten blister. Czy kolejny powinnam brać normalnie po 7-dniowej przerwie, czy to przesunęło jakoś cykl? Jeśli to coś zmieni, to mimo antykoncepcji, mam ciągle bardzo nieregularne miesiączki, które pojawiają się w około 4/5 dniu w trakcie przerwy między opakowaniami.

Brak odpowiedzi

Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
994
Pytań zadanych
przez pacjentów
2972
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

54
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi