Jakie mogą być skutki uboczne pomyłki w stosowaniu tabletek antykoncepcyjnych?

Od 8 grudnia biorę tabletki antykoncepcyjne i gdy skończyłam pierwszy listek to bez przerwy brałam tabletki przez 2 dni, a potem dopiero zrobiłam 5-dniową przerwę, a zaczęłam brać ponownie 3 stycznia. I chciałam się dowiedzieć czy to ma jakieś skutki uboczne? Przyznaje to mój błąd bo źle zrozumiałam instrukcje i jestem po prostu ciekawa. I czy występują dni płodne i co ze stosunkiem w dni płodne przy tym jak brałam tak jak opisałam te tabletki?
Proszę poradzić się swojego ginekologa czy to najwłaściwsza forma antykoncepcji dla Pani.
Nie jest Pani zabezpieczona antykoncepcyjne w tym cyklu. Proszę stosować dodatkowe metody antykoncepcji.
Nie ma ochrony antykoncepcyjnej
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
1019
Pytań zadanych
przez pacjentów
3161
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

57
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi