Jak postępować, gdy tabletkę antykoncepcyjną wzięłam za szybko?

Biorę tabletki antykoncepcyjne zawsze o 19:30 (wczoraj też wzięłam o stałej porze), natomiast dziś odruchowo wzięłam kolejną tabletkę o 10:15, więc minęło raptem 14 h pomiędzy jedną, a drugą tabletką. Jak mam teraz postępować z kolejnymi tabletkami? Czy dzisiaj już nie brać i dopiero jutro o 19:30, czy jak to ma wyglądać? Dodam, że to tabletki z 3 tygodnia.
Istotne znaczenie ma tu jaki to preparat. Sugeruję omówić dokładnie problem z ginekologiem.
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
1267
Pytań zadanych
przez pacjentów
4311
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

62
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi