Czy wykonanie tatuażu osłabia działanie pigułek antykoncepcyjnych?

Czy zrobiony tatuaż w pierwszych dniach może osłabić działanie tabletek antykoncepcyjnych?

Wykonanie tatuażu nie ma wpływu na skuteczność działania leków antykoncepcyjnych.
nie to wpływu na antykoncepcje
Nie.
Tatuaż nie ma wpływu na antykoncepcję.
nie osłabia to antykoncepcji
nie ma wpływu
Nie
Nie ma wpływu
Nie ma takiej zależności o ile antykoncepcję przyjmuje Pani zgodnie z zaleceniami.
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
1267
Pytań zadanych
przez pacjentów
4310
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

62
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi