Czy po szczepieniu mogłam szybciej dostać miesiączkę?

W sobotę 26.06.2021 zostałam zaszczepiona preparatem Johnson. Od ostatniej miesiączki minęło 12 dni i dziś znowu się zaczęła. Dzień po szczepieniu zaczął mnie pobolewać brzuch właśnie tak, jak przed okresem. Czy to możliwe, że ma to związek ze szczepionką i tak się zdarza? Czy mam się zacząć martwić, że to z innego powodu? Miesiąc temu byłam na badaniu ginekologicznym i wszystko było dobrze.

Jest to prawdopodobne, ale rzadkie. Proszę obserwować cykl w kolejnych tygodniach i w razie potrzeby umówić kontrolną wizytę ginekologiczną.
Szczepienie ma znikomy wpływ na miesiączkę, proszę obserwować cykle i zgłosić się na usg ginekologiczne
Pani dolegliwości raczej nie mają związku z przyjętą dawką szczepionki.
Szczepienia nie ma większego wpływu na miesiączkę.
Pani dolegliwości nie mają związku z przyjęta dawką szczepienia.
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
2413
Pytań zadanych
przez pacjentów
5970
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

74
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi