Czy krwawienie z odstawienia może z czasem trwać coraz krócej?

Czy to normalne, że krwawienie z odstawienia przy tabletkach antykoncepcyjnych staje się coraz bardziej skąpe? Biorę tabletki już 3 lata i kiedyś na początku przyjmowania tabletek miałam krwawienie przez 6 dni, a teraz trwa 3-4 dni i jest mniej obfite.

Tak, jest to prawdopodobne. Proszę jednak poruszyć ten temat podczas najbliższej konsultacji ginekologicznej.
Tak, jest to możliwe.
Jest to możliwe
Dzien dobry
Z czasem krwawienia robią się coraz mniej obfite

Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Dziękujemy
Twoje pytanie zostało wysłane. Nasi specjaliści udzielają odpowiedzi zwykle do kilkunastu godzin od zadanego pytania. Wszystkie odpowiedzi zostaną wysłane na adres e‑mail, który podałeś w formularzu.
lub Umów się na konsultację
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Potrzebujesz specjalistycznej porady, recepty, zwolnienia lekarskiego (L4) lub skierowania umów konsultację online. Konsultacja lekarska online w 15 minut bez wychodzenia z domu z Receptą na twój telefon.
Nasi specjaliści Jak to działa? Recepta online
3559
Pytań zadanych
przez pacjentów
8524
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

99
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi