Czy działania niepożądane po szczepieniu mogą występować dopiero po 2 tygodniach?

Jestem już dwa tygodnie po drugiej dawce szczepionki Moderna i zaczynam odczuwać ból w krzyżu oraz mięśni obu nóg. W upalne dni nie mogę dłużej przebywać na słońcu, ponieważ mam dreszcze, jestem roztrzęsiona, a w głowie czuję, jakby mi mrówki chodziły. Do tego czuję ogólne osłabienie i zmęczenie? Czy to są objawy po szczepionce, którą przyjęłam? Mam 60 lat i jedynie żylaki na nogach, więcej chorób nie mam.

Najpewniej nie ma związku.
Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
1792
Pytań zadanych
przez pacjentów
5082
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

67
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi