Czy bóle nóg to skutek przyjmowania terapii hormonalnej?

Wyniki badań: PT 11,0  APTT 25,4 Ratio 0,77 DEDIMERY 469,18. Od tygodnia boli mnie tył nóg, okolice kolan, uda, łydki. Rozpieranie, pieczenie, ogromny ból. Nad ranem po długim odpoczynku dolegliwości się zmniejszają. Czasami ściska mnie w sercu. Nimesil i millgama nie pomaga. Choruję na rzs, mam problemy z kręgosłupem, a od 10 dni biorę hormony na endometriozę. Reszta badań ok, żadnego stanu zapalnego, do lekarza idę dopiero w poniedziałek. Mam odstawiać hormony, czy to problem z krążeniem?

Brak odpowiedzi

Treści zawarte w Serwisie mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a lekarzem. Serwis ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej.  W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem.
Chcesz zadać pytanie i otrzymać odpowiedź od kilku lekarzy?
Zadaj je przez poniższy formularz. Po zatwierdzeniu przez naszego moderatora pytanie zostanie opublikowane, a lekarze będą mogli na nie publicznie odpowiedzieć.
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Pytania i odpowiedzi
* Na podany adres e-mail otrzymasz powiadomienie o odpowiedziach na Twoje pytanie. Adres nie będzie widoczny publicznie.
Uzyskaj odpowiedzi
Uzyskaj odpowiedzi dzięki konsultacji online
Jeśli potrzebujesz specjalistycznej porady, umów konsultację online.
Otrzymasz wszystkie odpowiedzi bez wychodzenia z domu.
Nasi specjaliści Jak to działa?
2406
Pytań zadanych
przez pacjentów
5924
Odpowiedzi

udzielonych przez specjalistów

74
Lekarzy i specjalistów
udzielających odpowiedzi