1. Artykuły
  2. Ponad 90% pacjentów zdecydowanie poleca platformę haloDoctor

Ponad 90% pacjentów zdecydowanie poleca platformę haloDoctor

W haloDoctor przywiązujemy dużą wagę do zadowolenia pacjentów z realizowanych usług telemedycznych. Ciągłe podnoszenie jakości świadczonych porad lekarskich oraz rozbudowa funkcjonalności platformy to nasz priorytet. Doceniają to nasi pacjenci, którzy jeszcze bardziej pozytywniej oceniają konsultacje lekarskie online. Z najnowszego badania satysfakcji pacjentów haloDoctor wynika, że ponad 90% z nich jest zadowolonych z usług lekarzy i zdecydowanie poleca naszą platformę do teleporad.

Ponad 90% pacjentów zdecydowanie poleca platformę haloDoctor
Spis treści
W haloDoctor satysfakcja pacjentów jest najważniejsza Łatwy dostęp do opieki medycznej Dostęp do profesjonalnych lekarzy 9 na 10 pacjentów poleca teleporady w haloDoctor swoim bliskim i znajomym Ciągle podnosimy jakość świadczonych teleporad <strong><a href="https://www.halodoctor.pl/tabletka-dzien-po">Antykoncepcja awaryjna online</a></strong> Metodologia badania za pomocą wskaźnika NPS

W haloDoctor satysfakcja pacjentów jest najważniejsza

 

Regularne prowadzenie badań satysfakcji umożliwia nam na dbanie o dobre relacje z klientami i budowanie najlepszej platformy teleporad w Europie Środkowo – Wschodniej. Obecnie jesteśmy największą platformą usług telemedycznych w Polsce z najszerszym dostęp do lekarzy specjalistów dostępnych przez całą dobę. Dlatego tak ważne dla nas jest utrzymanie funkcjonowania serwisu na jak najwyższym poziomie, aby dostęp do pomocy medycznej online był prosty w użyciu i przyjazny dla pacjenta.

 

Opinie pacjentów o teleporadach w haloDoctor:

 

NPS haloDoctor Doskonały wybór lekarza na podstawie znalezionych opinii. – Małgorzata L.


NPS haloDoctor Wszystko przebiegło jak należy. Strona jest czytelna. – Artur D.


NPS haloDoctor Łatwość dostępu do lekarza, dogodny termin, dyspozycyjność, brak straty czasu na dojazdy i oczekiwanie. Intymność wizyty. – Barbara K.


NPS haloDoctor W świecie serwisów i forów, gdzie ból głowy może oznaczać raka, a także przy kulejącej służbie zdrowia teleporady są idealnym kompromisem, złotym środkiem. – Łukasz K.


 

arrow Jak uzyskać teleporadę u lekarza online?
arrow W jakich sytuacjach nie dostaniesz L4?
arrow Jak długo ważna jest e-Recepta?
arrow L4. Wszystko co musisz wiedzieć o zwolnieniu lekarskim
arrow E-recepta: wszystko co musisz wiedzieć
arrow Wirus HPV. Czy mężczyźni powinni się badać na obecność wirusa HPV?

Łatwy dostęp do opieki medycznej

 

Konsultacje lekarskie online są idealnym rozwiązaniem, gdy nie jest potrzebna wizyta bezpośrednio w gabinecie (np. ze względu na badanie fizykalne), ponieważ zapewnia szybki, bezpieczny i łatwy dostęp do lekarzy wszystkich specjalizacji bez wychodzenia z domu. W sytuacji, gdy pacjent potrzebuje pilnej wizyty, skończyła się recepta na leki, czy wymaga konsultacji ze specjalistą (np. kardiologiem) – teleporada w haloDoctor zapewnia łatwy i natychmiastowy dostęp do konsultacji online o każdej porze dnia i nocy. Jak pokazują wyniki naszego badania, konsultacje lekarskie online są nie tylko łatwe w dostępie ale i punktualne. W 2021 roku według 99,0% pacjentów biorących udział w badaniu, teleporada odbyła się punktualnie o umówionej godzinie, dzięki czemu pacjent zyskiwał nie tylko łatwy dostęp do lekarzy, ale i oszczędność swojego cennego czasu. Mimo rozwoju naszej platformy i coraz większemu gronu pacjentów, którzy zaufali haloDoctor punktualność i jakość świadczonych usług cały czas rośnie (punktualność wizyt w III kwartale 98,4%, w IV kwartale 99,2%).

 

NPS haloDoctor Wygodna i bezpieczna forma porady. – Beata S.


NPS haloDoctor Szybkość dostępu do lekarza. – Katarzyna D.


NPS haloDoctor Teleporada to prosty sposób, aby dopasować termin wizyty do swojego czasu. – Łukasz M.


NPS haloDoctor Łatwość dostępu i natychmiastowy termin. – Jolanta A.


 

Dostęp do profesjonalnych lekarzy

 

Biorący udział w badaniu pacjenci podkreślają wysoki poziom obsługi przez dostępnych w serwisie lekarzy. W pięciostopniowej skali Likerta (skala 1-5) wskazywali wysokie oceny łatwości obsługi, dostępu do lekarzy oraz jakości uzyskanych porad. Platforma haloDoctor umożliwia na szybki i sprawny wybór poszukiwanego lekarza. Dzięki możliwości wyboru lekarza ze względu na jego specjalizację lub naszą chorobę pacjenci mogą dokonać wyboru najwłaściwszego lekarza. Pomocą w wyborze jest również system opinii o danym lekarzu oraz opis jego profilu. Pacjent w prosty sposób za pomocą kilku kliknięć wybierze rodzaj porady lekarskiej, preferowany dzień i godzinę oraz za pomocą szybkich płatności opłaci wizytę. Istotnym elementem teleporady jest również sposób jej przeprowadzenia. Możemy wybrać zarówno wideorozmowę, czat, czy zwykłą rozmowę telefoniczną. Nasz system umożliwia również na łatwe przesłanie dokumentacji medycznej, co pozwala lekarzowi na postawienie szczegółowej diagnozy lub interpretację otrzymanych wyników badań. Pacjenci w przeprowadzonym badaniu bardzo pozytywnie oceniali łatwość obsługi, przyznając jej średnio 4,90 pkt. w pięciostopniowej skali.

 

Kluczem do zdobycia zaufania pacjentów jest również szeroka dostępność do lekarzy różnych specjalizacji. Sprawia to, że platforma haloDoctor jest jednym z nielicznych miejsc, w którym uzyskamy konsultację medyczną w niemal wszystkich możliwych dolegliwościach. Zarówno tych wymagających szybkiej interwencji, jak np. antykoncepcja awaryjna, jak również w specjalizacjach, do których dostęp stacjonarny jest długi oraz utrudniony (np. konsultacja endokrynologiczna). Nasi pacjenci wysoko oceniają dostępność lekarzy w haloDoctor, przyznając jej 4,86 pkt. w pięciostopniowej skali.

 

Niezależnie czy odbywamy konsultację lekarską online lub stacjonarnie,  zaufanie do profesjonalizmu lekarza jest najistotniejsze dla każdego z nas. W haloDoctor przykładamy dużą uwagę, aby świadczone porady były rzetelne, fachowe oraz zapewniały należytą opiekę lekarza nad pacjentem. Dzięki systemowi ocen lekarzy oraz współpracy z najlepszymi lekarzami zapewniamy wysoki poziom jakości świadczonych teleporad, o czym świadczy wiele pozytywnych opinii klientów. Nasi pacjenci w przeprowadzonym badaniu ocenili jakość uzyskanych porad na 4,94 pkt. w pięciostopniowej skali, co pokazuje niemal perfekcyjny poziom świadczonych usług telemedycznych.

 

W opinii pacjentów teleporada w haloDoctor to:

 

NPS haloDoctor Fachowość i profesjonalizm – Regina S.


NPS haloDoctor Profesjonalne i rzeczowe podejście do pacjenta. Wizyta przebiegła bardzo miło. – Paweł W.


NPS haloDoctor Jakość i wynik teleporady, terminowość konsultacji. – Cezary G.


NPS haloDoctor Wszystko zawsze przebiega tak jak tego oczekuję, czyli na najwyższym poziomie. – Maksymilian O.


NPS haloDoctor Kompetencje i doświadczenie lekarza oraz dostępność teleporady. – Agnieszka J.


 

NPS haloDoctor

 

9 na 10 pacjentów poleca teleporady w haloDoctor swoim bliskim i znajomym

 

Pacjenci platformy haloDoctor w 90,41% przypadków byli skłonni polecać teleporady w haloDoctor swoim bliskim i znajomym. Otrzymany średni wynik ocen 9,63 w dziesięciostopniowej skali wskaźnika NPS świadczy o wysokiej ocenie realizowanych usług telemedycznych. Uzyskany wskaźnik NPS 86,9 na poziomie klasy światowej wskazuje na bardzo wysoką jakość świadczonych usług. Tylko 3,44% pacjentów uczestniczących w badaniu oceniło negatywnie udzielane teleporady.

 

Uzyskane wyniki i pozytywne opinie pokazują, że dzięki profesjonalnemu i empatycznemu podejściu lekarzy oraz udzielaniu pomocy na wysokim poziomie, pacjenci byli w bardzo dużym stopniu skłonni polecać konsultacje lekarskie online swojej rodzinie i znajomym.

 

NPS haloDoctor

 

Ciągle podnosimy jakość świadczonych teleporad

 

„Przeprowadzone badanie satysfakcji pacjentów platformy haloDoctor pokazało, że nasza platforma telemedyczna cieszy się dużym zaufaniem wśród pacjentów, co przekłada się na jej coraz większą popularność oraz markę godną polecania. Co ważne dla nas, wyniki z każdym kolejnym okresem są coraz lepsze mimo już i tak wyśrubowanych wysokich standardów obsługi – stwierdza Rafał Piszczek, CEO Medfile S.A. (operator platformy haloDoctor).

 

Porównując wyniki satysfakcji pomiędzy III i IV kwartałem 2021 roku podnieśliśmy poziom zadowolenia pacjentów w każdym z badanych obszarów. Zarówno pod względem punktualności, dostępności lekarzy, czy łatwości obsługi. Największy rezultat osiągnęliśmy w zakresie jakości uzyskanych porad przez pacjentów – otrzymując wzrost oceny z 4,81 pkt. w III kwartale na 4,96 w IV kwartale tego roku. Ponadto w naszym badaniu satysfakcji pacjentów platformy haloDoctor udział wzięło już ponad 10 tysięcy użytkowników (n=10600 w 2021 r.), co tym bardziej podkreśla, że pozytywne opinie o naszym serwisie nie są przypadkowe a wytężoną pracą nad jego rozwojem – dodaje Rafał Piszczek.

 

NPS haloDoctor

 

Antykoncepcja awaryjna online

 

Zdecydowana większość pacjentek, które korzystały z porady lekarskiej online w celu uzyskania e-Recepty na antykoncepcję hormonalną, bądź awaryjną, była zadowolona z otrzymanej pomocy lekarskiej. Szczególnie w przypadku antykoncepcji awaryjnej czas odgrywa ważną rolę, ponieważ tabletka „dzień po” należy przyjąć maksymalnie w 48 lub 72h po odbytym stosunku, zależnie od rodzaju tabletki. Duża dostępność lekarzy specjalistów przez całą dobę zapewnia szybką i kompleksową opiekę medyczną na najwyższym poziomie. Nasze pacjentki oceniające e-Wizyty związane z antykoncepcją podkreślały, że teleporada na platformie haloDoctor to:

 

NPS haloDoctor Wygoda i dostępność. – Agata G.


NPS haloDoctor Łatwość otrzymania recepty i brak kolejek. – Ewa C.


NPS haloDoctor Byłam bardzo zadowolona z wizyty. – Dorota B.


NPS haloDoctor Dostępność terminu oraz lekarzy. – Paulina P.


 

Metodologia badania za pomocą wskaźnika NPS

 

Do oceny stopnia poleceń konsultacji lekarskich online na platformie haloDoctor użyto wskaźnika NPS (Net Promoter Score). Pacjenci platformy haloDoctor oznaczali na skali od 1 do 10, w jakim stopniu poleciliby skorzystanie z teleporady w haloDoctor swoim znajomym lub bliskim. Na podstawie udzielanych odpowiedzi zbudowano trzy grupy pacjentów:

 

  • Promotorzy (odpowiedzi 9 – 10) – klienci będący najbardziej lojalni, którzy regularnie korzystają z usługi i udzielają jej rekomendacji;
  • Bierni (odpowiedzi 7 – 8) – klienci zadowolenia, ale nie lojalni względem marki;
  • Krytycy (odpowiedzi 1 – 6) – klienci niezadowoleni z usługi, budujący negatywne opinie o platformie.

 

Wskaźnik NPS jest różnicą odsetka promotorów marki i jej krytyków. Zakłada się, że wskaźnik dodatni świadczy o dobrych standardach, a w przypadku wyników od 50 do 70 można mówić o doskonałej jakości obsługi klienta. W przypadku wyników powyżej 70 oznaczają one klasę światową w standardach marki.

 

W badaniu wskaźnika NPS wzięło udział 10600 pacjentów (n=10600) korzystających z konsultacji lekarskich online w platformie haloDoctor w okresie od 3 sierpnia do 27 grudnia 2021 roku.

Szybka konsultacja:
Tabletka "dzień po" e‑Recepta L4 Online
Najnowsze pytania pacjentów
zwolnienie lekarskie, Elektroniczna Dokumentacja Medyczna
e-Zwolnienie - dokumentacja dla pracodawcy
Dzień dobry, Czy na e-zwolnieniu jest napisane miasto? Pytam, ponieważ jestem chora a nie mam...
22.08.2022
Sylwester Król
lekarz, ginekolog - położnik
Umów wizytę
Miejsce wystawienia zwolnienia nie ma znaczenia.
Jakub Woźniak
lekarz rodzinny, pediatra, lekarz, lekarz chorób wewnętrznych
Umów wizytę
Na e-zwolnieniu widoczne będą m. in. dane adresowe pacjenta oraz nazwa świadczeniodawcy. Proszę mieć na uwadze że znaczna cześć lekarzy ma swoje praktyki lekarskie w innych miastach, natomiast świadczą usługi w jeszcze miejscach i jest zupełnie zrozumiałe. W razie dodatkowych pytań zapraszam na konsultacje - lekarz specjalista medycyny rodzinnej Jakub Woźniak.
Sylwia Dżaman
lekarz
Umów wizytę
Wśród danych świadczeniodawcy znajdują się dane adresowe. Tym niemniej nie powinno to mieć żadnego znaczenia dla pracodawcy, zwłaszcza w dobie teleporad.
Łukasz Blukacz
ginekolog - położnik
Umów wizytę
Adres placówki, w której pracuje lekarz wystawiający zwolnienie nie powinien mieć znaczenia dla pracodawcy. Pacjent nie ma obowiązku zgłaszania się do lekarza w miejscu zamieszkania celem uzyskania zwolnienia lekarskiego, w szczególności w przypadku obecnie dostępnych teleporad.
fizjoterapeuta, internista, lekarz rodzinny, Elektroniczna Dokumentacja Medyczna, Elektroniczna Dokumentacja Medyczna
Skierowanie na fizjoterapię podczas teleporady.
Czy jest możliwe wystawienie skierowania specjalistycznego na fizjoterapię...
10.08.2022
Sebastian Łaźniak
lekarz
Umów wizytę
Skierowanie w ramach NFZ może wystawić uprawniony lekarz , posiadający umowę z NFZ
Marlena Kałużna
lekarz, lekarz rodzinny
Umów wizytę
Jest możliwość, ale będzie to skierowanie prywatne, a zabiegi płatne w 100%.
Zobacz więcej
CHCESZ ZADAĆ PYTANIE?
Musisz napisać jeszcze: 50 znaków.
Dziękujemy
Twoje pytanie zostało wysłane. Nasi specjaliści udzielają odpowiedzi zwykle do kilkunastu godzin od zadanego pytania. Wszystkie odpowiedzi zostaną wysłane na adres e‑mail, który podałeś w formularzu.
lub Umów się na konsultację
Serwis HaloDoctor ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej. W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem. Jeśli potrzebujesz konsultacji lekarskiej, e‑recepty lub zwolnienia lekarskiego   umów wizytę teraz. Nasi lekarze są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę!
Lekarz online czeka na Ciebie
Polecani lekarze
Paweł Skoczylas
lekarz, internista, lekarz rodzinny
5.00 / 11669 opinii
Jakub Woźniak
lekarz rodzinny, pediatra, lekarz, lekarz chorób wewnętrznych
4.95 / 278 opinii
Zbigniew Walter
internista, lekarz chorób wewnętrznych, specjalista chorób wewnętrznych
4.90 / 541 opinii
Adam Mallach
lekarz, ginekolog - położnik, internista
4.80 / 670 opinii
Umów wizytę