W haloDoctor przywiązujemy dużą wagę do zadowolenia pacjentów z realizowanych usług telemedycznych. Ciągłe podnoszenie jakości świadczonych porad lekarskich oraz rozbudowa funkcjonalności platformy to nasz priorytet. Doceniają to nasi pacjenci, którzy jeszcze bardziej pozytywniej oceniają konsultacje lekarskie online. Z najnowszego badania satysfakcji pacjentów haloDoctor wynika, że ponad 90% z nich jest zadowolonych z usług lekarzy i zdecydowanie poleca naszą platformę do teleporad.
Regularne prowadzenie badań satysfakcji umożliwia nam na dbanie o dobre relacje z klientami i budowanie najlepszej platformy teleporad w Europie Środkowo – Wschodniej. Obecnie jesteśmy największą platformą usług telemedycznych w Polsce z najszerszym dostęp do lekarzy specjalistów dostępnych przez całą dobę. Dlatego tak ważne dla nas jest utrzymanie funkcjonowania serwisu na jak najwyższym poziomie, aby dostęp do pomocy medycznej online był prosty w użyciu i przyjazny dla pacjenta.
Opinie pacjentów o teleporadach w haloDoctor:
Doskonały wybór lekarza na podstawie znalezionych opinii. – Małgorzata L.
Wszystko przebiegło jak należy. Strona jest czytelna. – Artur D.
Łatwość dostępu do lekarza, dogodny termin, dyspozycyjność, brak straty czasu na dojazdy i oczekiwanie. Intymność wizyty. – Barbara K.
W świecie serwisów i forów, gdzie ból głowy może oznaczać raka, a także przy kulejącej służbie zdrowia teleporady są idealnym kompromisem, złotym środkiem. – Łukasz K.
Konsultacje lekarskie online są idealnym rozwiązaniem, gdy nie jest potrzebna wizyta bezpośrednio w gabinecie (np. ze względu na badanie fizykalne), ponieważ zapewnia szybki, bezpieczny i łatwy dostęp do lekarzy wszystkich specjalizacji bez wychodzenia z domu. W sytuacji, gdy pacjent potrzebuje pilnej wizyty, skończyła się recepta na leki, czy wymaga konsultacji ze specjalistą (np. kardiologiem) – teleporada w haloDoctor zapewnia łatwy i natychmiastowy dostęp do konsultacji online o każdej porze dnia i nocy. Jak pokazują wyniki naszego badania, konsultacje lekarskie online są nie tylko łatwe w dostępie ale i punktualne. W 2021 roku według 99,0% pacjentów biorących udział w badaniu, teleporada odbyła się punktualnie o umówionej godzinie, dzięki czemu pacjent zyskiwał nie tylko łatwy dostęp do lekarzy, ale i oszczędność swojego cennego czasu. Mimo rozwoju naszej platformy i coraz większemu gronu pacjentów, którzy zaufali haloDoctor punktualność i jakość świadczonych usług cały czas rośnie (punktualność wizyt w III kwartale 98,4%, w IV kwartale 99,2%).
Wygodna i bezpieczna forma porady. – Beata S.
Szybkość dostępu do lekarza. – Katarzyna D.
Teleporada to prosty sposób, aby dopasować termin wizyty do swojego czasu. – Łukasz M.
Łatwość dostępu i natychmiastowy termin. – Jolanta A.
Biorący udział w badaniu pacjenci podkreślają wysoki poziom obsługi przez dostępnych w serwisie lekarzy. W pięciostopniowej skali Likerta (skala 1-5) wskazywali wysokie oceny łatwości obsługi, dostępu do lekarzy oraz jakości uzyskanych porad. Platforma haloDoctor umożliwia na szybki i sprawny wybór poszukiwanego lekarza. Dzięki możliwości wyboru lekarza ze względu na jego specjalizację lub naszą chorobę pacjenci mogą dokonać wyboru najwłaściwszego lekarza. Pomocą w wyborze jest również system opinii o danym lekarzu oraz opis jego profilu. Pacjent w prosty sposób za pomocą kilku kliknięć wybierze rodzaj porady lekarskiej, preferowany dzień i godzinę oraz za pomocą szybkich płatności opłaci wizytę. Istotnym elementem teleporady jest również sposób jej przeprowadzenia. Możemy wybrać zarówno wideorozmowę, czat, czy zwykłą rozmowę telefoniczną. Nasz system umożliwia również na łatwe przesłanie dokumentacji medycznej, co pozwala lekarzowi na postawienie szczegółowej diagnozy lub interpretację otrzymanych wyników badań. Pacjenci w przeprowadzonym badaniu bardzo pozytywnie oceniali łatwość obsługi, przyznając jej średnio 4,90 pkt. w pięciostopniowej skali.
Kluczem do zdobycia zaufania pacjentów jest również szeroka dostępność do lekarzy różnych specjalizacji. Sprawia to, że platforma haloDoctor jest jednym z nielicznych miejsc, w którym uzyskamy konsultację medyczną w niemal wszystkich możliwych dolegliwościach. Zarówno tych wymagających szybkiej interwencji, jak np. antykoncepcja awaryjna, jak również w specjalizacjach, do których dostęp stacjonarny jest długi oraz utrudniony (np. konsultacja endokrynologiczna). Nasi pacjenci wysoko oceniają dostępność lekarzy w haloDoctor, przyznając jej 4,86 pkt. w pięciostopniowej skali.
Niezależnie czy odbywamy konsultację lekarską online lub stacjonarnie, zaufanie do profesjonalizmu lekarza jest najistotniejsze dla każdego z nas. W haloDoctor przykładamy dużą uwagę, aby świadczone porady były rzetelne, fachowe oraz zapewniały należytą opiekę lekarza nad pacjentem. Dzięki systemowi ocen lekarzy oraz współpracy z najlepszymi lekarzami zapewniamy wysoki poziom jakości świadczonych teleporad, o czym świadczy wiele pozytywnych opinii klientów. Nasi pacjenci w przeprowadzonym badaniu ocenili jakość uzyskanych porad na 4,94 pkt. w pięciostopniowej skali, co pokazuje niemal perfekcyjny poziom świadczonych usług telemedycznych.
W opinii pacjentów teleporada w haloDoctor to:
Fachowość i profesjonalizm – Regina S.
Profesjonalne i rzeczowe podejście do pacjenta. Wizyta przebiegła bardzo miło. – Paweł W.
Jakość i wynik teleporady, terminowość konsultacji. – Cezary G.
Wszystko zawsze przebiega tak jak tego oczekuję, czyli na najwyższym poziomie. – Maksymilian O.
Kompetencje i doświadczenie lekarza oraz dostępność teleporady. – Agnieszka J.
Pacjenci platformy haloDoctor w 90,41% przypadków byli skłonni polecać teleporady w haloDoctor swoim bliskim i znajomym. Otrzymany średni wynik ocen 9,63 w dziesięciostopniowej skali wskaźnika NPS świadczy o wysokiej ocenie realizowanych usług telemedycznych. Uzyskany wskaźnik NPS 86,9 na poziomie klasy światowej wskazuje na bardzo wysoką jakość świadczonych usług. Tylko 3,44% pacjentów uczestniczących w badaniu oceniło negatywnie udzielane teleporady.
Uzyskane wyniki i pozytywne opinie pokazują, że dzięki profesjonalnemu i empatycznemu podejściu lekarzy oraz udzielaniu pomocy na wysokim poziomie, pacjenci byli w bardzo dużym stopniu skłonni polecać konsultacje lekarskie online swojej rodzinie i znajomym.
„Przeprowadzone badanie satysfakcji pacjentów platformy haloDoctor pokazało, że nasza platforma telemedyczna cieszy się dużym zaufaniem wśród pacjentów, co przekłada się na jej coraz większą popularność oraz markę godną polecania. Co ważne dla nas, wyniki z każdym kolejnym okresem są coraz lepsze mimo już i tak wyśrubowanych wysokich standardów obsługi – stwierdza Rafał Piszczek, CEO Medfile S.A. (operator platformy haloDoctor).
Porównując wyniki satysfakcji pomiędzy III i IV kwartałem 2021 roku podnieśliśmy poziom zadowolenia pacjentów w każdym z badanych obszarów. Zarówno pod względem punktualności, dostępności lekarzy, czy łatwości obsługi. Największy rezultat osiągnęliśmy w zakresie jakości uzyskanych porad przez pacjentów – otrzymując wzrost oceny z 4,81 pkt. w III kwartale na 4,96 w IV kwartale tego roku. Ponadto w naszym badaniu satysfakcji pacjentów platformy haloDoctor udział wzięło już ponad 10 tysięcy użytkowników (n=10600 w 2021 r.), co tym bardziej podkreśla, że pozytywne opinie o naszym serwisie nie są przypadkowe a wytężoną pracą nad jego rozwojem – dodaje Rafał Piszczek.
Zdecydowana większość pacjentek, które korzystały z porady lekarskiej online w celu uzyskania e-Recepty na antykoncepcję hormonalną, bądź awaryjną, była zadowolona z otrzymanej pomocy lekarskiej. Szczególnie w przypadku antykoncepcji awaryjnej czas odgrywa ważną rolę, ponieważ tabletka „dzień po” należy przyjąć maksymalnie w 48 lub 72h po odbytym stosunku, zależnie od rodzaju tabletki. Duża dostępność lekarzy specjalistów przez całą dobę zapewnia szybką i kompleksową opiekę medyczną na najwyższym poziomie. Nasze pacjentki oceniające e-Wizyty związane z antykoncepcją podkreślały, że teleporada na platformie haloDoctor to:
Wygoda i dostępność. – Agata G.
Łatwość otrzymania recepty i brak kolejek. – Ewa C.
Byłam bardzo zadowolona z wizyty. – Dorota B.
Dostępność terminu oraz lekarzy. – Paulina P.
Do oceny stopnia poleceń konsultacji lekarskich online na platformie haloDoctor użyto wskaźnika NPS (Net Promoter Score). Pacjenci platformy haloDoctor oznaczali na skali od 1 do 10, w jakim stopniu poleciliby skorzystanie z teleporady w haloDoctor swoim znajomym lub bliskim. Na podstawie udzielanych odpowiedzi zbudowano trzy grupy pacjentów:
Wskaźnik NPS jest różnicą odsetka promotorów marki i jej krytyków. Zakłada się, że wskaźnik dodatni świadczy o dobrych standardach, a w przypadku wyników od 50 do 70 można mówić o doskonałej jakości obsługi klienta. W przypadku wyników powyżej 70 oznaczają one klasę światową w standardach marki.
W badaniu wskaźnika NPS wzięło udział 10600 pacjentów (n=10600) korzystających z konsultacji lekarskich online w platformie haloDoctor w okresie od 3 sierpnia do 27 grudnia 2021 roku.
Serwis HaloDoctor ma charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny i w żadnym wypadku nie zastępuje konsultacji medycznej. W celu dokładnej diagnozy zalecany jest kontakt z lekarzem. Jeśli jesteś chory, potrzebujesz konsultacji lekarskiej, e‑Recepty lub zwolnienia lekarskiego umów wizytę teraz. Nasi lekarze są do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę!